Sunday, November 14, 2010

ပြင့္ျမဲပြင့္ေနမယ့္ တံခါးတစ္ခ်ပ္

လက္ေတြတုန္ေနတယ္ ။ နံရံမွာကပ္ေနတဲ့ ကပ္ခြာခ်ိတ္နဲ ့ေသာ့တြဲကို ခ်ိတ္မိဖို ့အေတာ့ကိုၾကိဳးစားေနရတဲ့ ကၽြန္မကို သူငယ္ခ်င္းေတြျမင္ရင္ ဟားၾကလိမ့္မည္ ။ ေဖေဖနဲ ့ေမေမျမင္ရင္ေတာ့ အျဖစ္မရွိတဲ့သူတေယာက္လို ၾကည့္ေနလိမ့္မည္ ။
အမွန္က ဒီေလာက္တုန္လွဳပ္ေနဖို ့အေၾကာင္းမရွိ…

စူပါမားကပ္သြားျပီး စိတ္လက္ေပါ့ပါးစြာတက္လာတဲ့ ကၽြန္မ အေဆာင္တံခါးကိုတြန္းအဖြင့္မွာေတာ့…
ဟင္…ဖိနပ္တစ္ရံ..
ကၽြန္မခဏေတာ့ေတြေ၀သြားသည္ ။
Shoe deck နားမွာ ဖိနပ္တစ္ရံေတြ ့တာကို ဒီေလာက္အံ့ၾသေနရလားလို ့တခ်ိဳ ့ကအျပစ္ျမင္ေကာင္းျမင္မည္။ ဟင့္အင္း … ဒါကေယာက်္ားေလးဖိနပ္တစ္ရံပါ ။

အာ..ေယာက်ာ္းေလးဖိနပ္တစ္ရံေတြ ့တာကို ေရးၾကီးခြင္က်ယ္လုပ္လို ့….အေဆာင္ပဲ ေယာက်္ားေလးသူငယ္ခ်င္းေတြ လာလည္ၾကတာျဖစ္မေပါ့…နင္ဟာေလေတာ္ေတာ္ အျဖစ္သည္းလို ့ကိုယ့္ဘာသာကိုယ္ ရယ္သြမ္းေသြးလိုက္ေသးသည္ ။
ဒါေပမဲ့ …ဘယ္သူ ့ဖိနပ္လဲ…ကၽြန္မေခါင္းထဲမွာ အေတြးေတြက ခ်ာခ်ာလည္ေနသည္ ။ ၾကာၾကာေတာ့ မေတြးလုိက္ရ … အရင္က ဖိနပ္ကိုမျမင္ဖူးေပမဲ့..ဖိနပ္ပိုင္ရွင္ကေတာ့ ကၽြန္မနဲ ့သိပ္စိမ္းလွသူမဟုတ္…ဘာေၾကာင့္လာတာလဲ ဒါဆို??? အရင္ကျမင္ဖူးေနတဲ့ အေတြ ့အၾကံဳရယ္၊ ၾကားခဲ့ရတဲ့ စကားေတြရယ္ ၊ကၽြန္မရင္ထဲက သိႏွင့္ေနျပီးျဖစ္တဲ့ အသိေတြ… အဲ့ဒါေတြက ထပ္လို ့ေတာင္မေတြးသင့္ေတာ့တဲ့ေမးခြန္းလို ့ေျပာျပီးေလွာင္ေျပာင္ေနေရာ့မည္ ။

ဒါေပမဲ့ ဒီအေၾကာင္းျပခ်က္ေတြက ကၽြန္မႏွလံုးသားကိုနာက်င္ေစမဲ့ ကၽြန္မရဲ့ အေတြးေတြကို ေ၀၀ါးေစတဲ့ အေၾကာင္းအရာတခုဆိုရင္ေတာ့ လံုေလာက္ေနပါျပီ ။ ကၽြန္မဖိနပ္ကို ငံု ့ၾကည့္ လိုက္ရင္း(ဘယ္သူ ့ဖိနပ္လဲဆိုတဲ့ အေျဖကိုရျပီးေနာက္ေပါ့) ကၽြန္မခပ္ဟဟ နာက်င္စြာျပံဳးလိုက္မိပါတယ္ ။
ေနာက္ေတာ့သူ ့ကိုစားပြဲမွာ စာဖတ္ရင္း သူ ့ေကာင္မေလးကိုထိုင္ေစာင့္ေနတာ ကၽြန္မေတြ ့လိုက္တယ္ေလ ။ သူကေတာ့ ေမာ့ၾကည့္လိုက္ရင္း ဘာမွမသိတဲ့လူတေယာက္ (တကယ္ေတာ့ သူဘာမွမသိပါဘူးေလ) က အသိမိတ္ေဆြ တေယာက္ကို ေတြ ့လို ့သာမန္ေလး ႏွဳတ္ဆက္သလိုမ်ိဳး “ဟိုင္း” တဲ့ ။

“အို..မျပံဳးျပနဲ ့..ငါ့ကိုႏွဳတ္မဆက္စမ္းနဲ ့..ငါ့အေဆာင္တိုက္ခန္းမွာ နင့္ကိုမေတြ ့ခ်င္ဘူး”…တကယ္ေတာ့ဒီစကားေတြကို ကၽြန္မ ရင္ထဲကပဲေျပာေနမိတာပါ ။ အမွန္တကယ္ ၀န္ခံရမယ္ဆိုရင္ မနာလိုစိတ္ျဖစ္ေနတဲ့ မိန္းမတေယာက္ရဲ့ ကိုယ္မပိုင္ဆိုင္ႏိုင္ေတာ့တဲ့ ေယာက်ာ္းတေယာက္ကို တျခားမိန္းမတေယာက္ရဲ့ ရင္ခြင္မွာ မေတြ ့ခ်င္လို ့ပြင့္အန္ထြက္လာတဲ့ အသံတိတ္စကားရယ္ပါ ။
ကၽြန္မျပန္ျပီးႏွဳတ္ဆက္မိသလား…ႏွဳတ္ဆက္မိရင္ေတာင္ ဒါဟာ အသက္မပါတဲ့ ဟန္ေဆာင္တဲ့ အျပံဳးတခုသာျဖစ္မယ္ေလ…သူကေရာရိပ္မိေလမလား…ကၽြန္မကိုယ္ကၽြန္မ ဟန္ေဆာင္ေကာင္းတဲ့မိန္းမလို ့မသတ္မွတ္ခ်င္ပါဘူး… ဒါေပမဲ ့ဒါကိုေတာ့ သူ ့ကိုမသိေစခ်င္ဘူး… ကၽြန္မခ်စ္ေပမဲ့ ကၽြန္မ သူ ့ကို ဘယ္ေတာ့မွ မသိေစခ်င္ပါဘူး…ဒါကိုမာနလို ့ေျပာရင္လည္း ကၽြန္မ လက္ခံႏိုင္ပါတယ္ ။

ခပ္ျမန္ျမန္ပဲ သူ ့ကိုျပံဳးျပလိုက္ျပီးေတာ့ (ျပံဳးျပတယ္လို ့ထင္တာပါပဲေလ) အခန္းထဲကို ကၽြန္မ အျမန္ေျပး၀င္ခ်င္ေနမိတယ္ ။
အာ…အေရးထဲ ဒီေသာ ့ကလည္းဖြင့္လို ့မရ… အလ်င္လိုအေႏွးျဖစ္ဆိုတာ ဒါပဲေနမွာ…
သူကေတာ့ ေၾကာင္ေတာင္ေတာင္ျဖစ္ေနမလားပဲေလ…ငယ္သူငယ္ခ်င္းတေယာက္ကို စကားေလးတခြန္းေတာင္ေျပာေဖာ္မရတဲ့ လူမွဳေရးအသိတရားေခါင္းပါးတဲ့ မိန္းမတေယာက္လို ့ပဲသတ္မွတ္ေနေလေတာ့မလား…
အို..ဒါငါနဲ ့ဘာဆိုင္လဲ..ေသာ့ျမန္ျမန္ဖြင့္လို ့ရဖို ့ပဲ အေရးၾကီးတယ္။

ဒီလိုနဲ ့အခန္းထဲကို ကၽြန္မေရာက္သြားေတာ့ ကၽြန္မစိတ္တ၀က္ေလာက္ေတာ့ သက္သာသြား တယ္ထင္ပါရဲ့။ အင္း သူရွိေနတဲ့ေနရာ သူထိုင္ေနတဲ့ေနရာနဲ ့တံခါးတခ်ပ္ျခားေနျပီပဲေလ…ဒါေပမဲ့ ရင္ခုန္တာကေတာ့ မျပယ္ေသးပါဘူး…၀ယ္လာတဲ့ပစၥည္း ေတြကိုခ် ေသာ့ကိုသြားအခ်ိတ္…လက္ေတြဘာလို ့တုန္ေနရတာလဲဟင္??? သြားမခ်ိတ္ခင္ေသာ့ကို လက္ကိုင္အိတ္ထဲ ျပန္ထည့္လိုက္မိေသးတယ္ ။

“နင္စိတ္ျငိမ္ျငိမ္ထားစမ္း…နင့္အသက္ ၂၀ေက်ာ္ေနျပီ…ဆယ္ေက်ာ္သက္လဲမဟုတ္ေတာ့ဘူး…ရူးမေနနဲ ့..သူ ့အတြက္လြန္ခဲ့တဲ့ ၇ႏွစ္ကတည္းက ရူးလာခဲ့တာ အဆံုးသတ္စမ္း…” (သိစိတ္)
“အာ…ဘာျဖစ္လဲ ကိုယ္သိပ္ခ်စ္တဲ့ လူတေယာက္ကို တျခားသူတေယာက္နဲ ့ေတြ ့လိုက္ရေတာ့ တုန္လွဳပ္တာေပါ့…အသက္၂၀ျပည့္လဲ ဘာျဖစ္လဲ …အသက္ဆိုတာက ကိန္းဂဏန္းတခုရယ္ပါ…”(မသိစိတ္)

ဟင္း..ခုမွ ဒုကၡ ဖုန္းကဒ္…ဖုန္းကဒ္က်န္ခဲ့ျပီ… ပ စၥည္းေတြကိုအျပင္မွာ ေသာ့ဖြင့္မလို ့ခ်ထားတုန္း က်ေနရစ္ခဲ့တာျဖစ္မယ္ … ျပန္ထြက္ရမလား…
“ဒီေလာက္တုန္တုန္ရင္ရင္နဲ ့ ဒီအခက္အခဲကိုေက်ာ္လာျပီးျပီပဲ ခုနကအခန္းထဲ၀င္တုန္းကေတာင္သူ ့ေကာင္မေလး အခန္းထဲက ထြက္လာတာျမင္လိုက္သားနဲ ့…ဘာထြက္လုပ္မွာလဲ ျပန္မသြားစမ္းနဲ ့”
“ဟင့္အင္း..ငါကဘာအျပစ္လုပ္ထားလုိ ့သူတို ့ကိုေရွာင္ေနရမွာလဲ..ဒါငါ့အေဆာင္ေလ…ငါသူ ့ကိုခ်စ္မိတာအျပစ္လား…မရူးနဲ ့ ဘာေတြေ၀ေနတာလဲ သြားလိုက္စမ္း…ေခါင္းေမာ့ျပီးသြားလိုက္စမ္း…နင့္အမွားလဲမရွိဘူး…အျပစ္လဲမရွိဘူး…ဘာေတြေတြးေနတာလဲ…မေၾကာက္စမ္းနဲ ့…မေၾကာင္စမ္းနဲ ့…”
ကၽြန္မရဲ့စိတ္ထဲက ၀ိေရာဓိေတြ….

ကၽြန္မသြားယူဖို ့ဆံုးျဖတ္လိုက္တယ္ေလ…ဒါေတာင္မွ သူ ့တို ့ကိုမၾကည့္ပဲ တခ်က္ေလးေတာင္ေစာင္းငဲ့မၾကည့္ခဲ့ပဲ…ျမန္ျမန္ေကာက္…ျမန္ျမန္၀င္…
ဟင္..အခန္းတံခါးအပိတ္မွာေပါ့…

ကၽြန္မအခန္းတံခါးကို ဘယ္ဖက္မွေစာင္းျပီးကပ္ပိတ္ရင္္ Shoe deck ကို ျမင္ရတယ္ေလ…သူ..သူက အဲ့နားမွာ ဖုန္းေျပာေနေလရဲ့…အင္း ခုနက သူ ့ဖုန္းလာသံၾကားလိုက္မိတယ္ေလ…
ကၽြန္မသူ ့ကို လက္ငါးလံုးေလာက္ပြင့္ေနတဲ့တံခါးၾကားထဲက ေစ့ေစ့ၾကည့္လိုက္မိတယ္….
ဟင္…သူကလဲကၽြန္မကိုျပန္ၾကည့္ေနေလရဲ့..ဒါေပမဲ့ သူ ့အၾကည့္မဆံုးခင္ေလး ကၽြန္မအခန္းတံခါးကိုပိတ္လိုက္တယ္ေလ…

တကယ္ေတာ့ ကၽြန္မပိတ္လို ့ရလိုက္တာ အခန္းတံခါးရယ္ပါ…ကၽြန္မရဲ့သူ ့ကိုခ်စ္တဲ့ စိတ္ကိုေတာ့ မပိတ္လိုက္ႏိုင္ပါဘူး…ဘယ္ေတာ့မွ ပိတ္လို ့မရဘူးဆိုတာကိုလဲ ကၽြန္မသိလိုက္ပါျပီ ။ ေနာက္ထပ္ပိတ္ဖို ့လည္းမၾကိဳးစားေတာ့ပါဘူး…ပြင့္ေနပါေစ..ပြင့္ေနပါေစေလ…ဒါေပမဲ့…

သူ ့ကိုေတာ့ မျမင္ေစခ်င္ခဲ့ဘူး…။ ။

3 comments:

  1. အစကေန အဆုံးထိ ဇာတ္ကို ဆြဲသြားတာ အရမ္းမိုက္တယ္ :)
    ထပ္ေရးအုန္း :)

    ReplyDelete
  2. ဪ ..... အဲ႕ဒါအခ်စ္တဲ႕လား
    ေသေသခ်ာခ်ာနားမလည္ခဲ႕ဘူး ... ဒါေပမဲ႕
    အခ်စ္ၿဖစ္မွာပါ ..သုိ႕ေသာ္လည္း ....
    အေတြးေကာင္းေလးပါ ...ၿပီးေေတာ႕အေရးေကာင္းေလးပါ ..
    ေနာက္ၿပီး ... ပုိၿပီးၿပည္႕စုံေစ႕ခ်င္ေသးတယ္
    ေရးသားပုံေလး ...မေရးတတ္ေပမဲ႕ ..ဖတ္ဘူးခဲ႕တာေတြနဲ႕
    နည္း၂ ကြဲေနလားလုိ႕ ..ပုံစံအသစ္ပဲလား

    ReplyDelete
  3. အေတြးဆိုတာဟာဘယ္ကေနေပၚလာတာလဲ.....စိတ္ရဲ့ဆႏၵတိုင္းဟာအေတြးေတြၿဖစ္တတ္တယ္လို႕ေတာ့ထင္တာပဲ....ေကာင္းပါတယ္.....ဒါေပမယ့္.....ကိုယ္တိုင္မေရးတတ္ေပမယ့္ခံစားလို႕ေတာ့ရပါတယ္.....နဲနဲေလးလိုေနသလိုပဲ

    ReplyDelete